اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  113114115116117118119120121122  ÈÚÏí  >>
  در حاشیه جایزه جهانی گوهرشاد: شب شعر گوهرشاد با موضوع زن مسلمان مبارز توسط موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی برگزار می شود
به مناسبت دهه مبارک کرامت و در حاشیه جایزه جهانی گوهرشاد، « شب شعر گوهرشاد» با حضور شاعران آیینی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

۱۳۹۶/۵/۸ :تاريخ

  با حضور شاعران آیینی کشور؛ بابل میزبان «شب شعر ملکوت هشتم» آستان قدس رضوی شد
با حضور شاعران آیینی کشور شب شعر «ملکوت هشتم» به همت موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در روز پنج شنبه 5 مردادماه در شهر بابل برگزار شد.

۱۳۹۶/۵/۸ :تاريخ

  فیلم کوتاه «جایی برای آرامش» راهی هشتمین جشن خانه سینما شد
فیلم «جایی برای آرامش» ساخته جمیل عامل صادقی و تهیه کنندگی مؤسسه افرینشهای هنری استان قدس رضوی که تاکنون در جشنواره های هنری فراوانی حائز رتبه شده است، این بار در لیست 46 فیلم کوتاه از 49 فیلم ساز کشور قرار گرفت و به هشتمین جشن مستقل فیلم کوتاه خانه سینما راه یافت.

۱۳۹۶/۵/۸ :تاريخ

  در نمایشگاه« ارادتِ هنر» نگارخانه رضوان آستان قدس رضوی؛ هنرمندان در«حریم کبریا» «دعای باران» می خوانند
بر پنل خاکستری نور می تابد و جان می گیرد تصویر میان تاریکی سالن نگارخانه رضوان که بار دیگر بی شک از این همه زیبایی و « ارادتِ هنر» به شوق آمده است. چشمِ دوربین، پلان به پلان ثبت می کند لحظه های ناب دلدادگی را.

۱۳۹۶/۵/۸ :تاريخ

  در نخستین دوره « بورسیه هنرمندان» استان قدس رضوی عنوان شد: شما خادمان فرهنگی امام رضا(ع) هستید
مدیر عامل موسسه افرینشهای هنری آستان قدس رضوی در جمع منتخبین نخستین دوره « بورسیه هنرمندان» مکتب هنر رضوان اظهار داشت: شما از این لحظه به بعد خادمان فرهنگی امام رضا(ع) هستید و امید است بتوانید به عنوان نماینده آستان قدس رضوی در شهر و دیار خود به مردم خدمت کرده و در راستای ترویج فرهنگ و سیره الهی و رضوی برنامه های فرهنگی و هنری را در کشور توسعه دهید.

۱۳۹۶/۵/۸ :تاريخ

  کارگردان انیماتوریست عنوان کرد: می توان با تولید پویانمایی های مذهبی نکات اخلاقی را به کودکان آموزش داد
کارگردان و انیماتور کشور در حاشیه معرفی و اکران پویا نمایی های موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی اظهار داشت : کودکان و نوجوانان نسل امروز درگیر دنیای فناوری و تکنولوژی شده اند که می توان با تولید پویانمایی با موضوعات مختلف مذهبی نکات اخلاقی را از این طریق به آنها آموزش داد

۱۳۹۶/۵/۷ :تاريخ

  مجموعه پویانمایی «لالایی های رضوی» ،« شهر هزار کبوتر» و «رنگین کمان» در موسسه فرهنگی قدس اکران شد
با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به آثار هنری مجموعه پویانمایی «لالایی های رضوی»، « شهر هزار کبوتر» و «رنگین کمان» با مضمون پرداختن به سیره و فرهنگ رضوی در حوزه کودک و نوجوان اکران شد.

۱۳۹۶/۵/۷ :تاريخ

  مدیر عامل موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی خبر داد: در ایام دهه کرامت با حضور تولیت آستان قدس رضوی از انیمیشن « شهر هزار کبوتر » رونمایی می شود
مدیر عامل موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی در حاشیه معرفی و اکران پویا نمایی های موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی از رونمایی انیمیشن « شهر هزار کبوتر » با حضور تولیت معزز آستان قدس رضوی حجت الاسلام رئیسی در ایام دهه کرامت امسال خبر داد و افزود: این انیمیشن که توسط جمعی از هنرمندان کشور تولید شده به موضوع زیارت و حجاب کودکان در حرم حضرت رضا(ع) پرداخته است.

۱۳۹۶/۵/۷ :تاريخ

  کارگردان انیمیشن مشهدی عنوان کرد: کارکردن در مورد حضرت رضا(ع) حس خوبی برای من دارد
کارگردان و انیماتور مشهدی در حاشیه معرفی و اکران پویا نمایی های موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی مشهدی بودن خود را از نقاط قوت آثارش دانست و اظهار داشت : امام رضا جزئی از زندگی ماست و کارهایی که در ارتباط با ایشان است جدا از مسئله تکنیک و اجرا برای من حس بسیار خوبی دارند.

۱۳۹۶/۵/۷ :تاريخ

  مجری پیشکسوت عرصه کودک و نوجوان عنوان کرد: در کشور ما هنرمندان قدرتمند و خلاقی در زمینه انیمیشن وجود دارد
الهه رضایی مجری پیشکسوت عرصه کودک و نوجوان در حاشیه معرفی و اکران پویا نمایی های موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی ابراز کرد: باعث خوشوقتی است که موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در حوزه انیمیشن کودک و نوجوان فعالیت گسترده ای دارد و خوشبختانه در کشور ما هنرمندان قدرتمند و خلاقی وجود دارد که می توانند آثار زیبایی را در زمینه انیمیشن ارائه دهند.

۱۳۹۶/۵/۷ :تاريخ

<<  ÞÈáí  113114115116117118119120121122  ÈÚÏí  >>