اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  227228229230231232233234235236  ÈÚÏí  >>
  اطلاعیه دبیرخانه دومین دوسالانه تصویرگری نیایش
بدین وسیله به اطلاع کلیه هنرمندان و علاقه مندان می رساند با توجه به اقدام یک سویه از جانب نگارخانه میرک، مبنی بر جمع آوری آثار راه یافته به بخش نمایشگاه دومین دوسالانه تصویرگری نیایش، این آثار تا ...

۱۳۹۱/۴/۲۰ :تاريخ

  شب شعر گل فشانی به مقدم موعود برگزار شد
همزمان با ايام پر بركت ماه شعبان و ميلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) ، شب شعر "گل فشاني به مقدم موعود" با حضور شعراي برجسته كشوري برگزار گرديد.

۱۳۹۱/۴/۱۹ :تاريخ

  دومين دوسالانه تصويرگری نيايش پايان يافت
مراسم اختتاميه دومين دوسالانه تصويرگری نيايش با حضور قائم مقام توليت آستان قدس رضوی و هنرمندان تصويرگر كشور در تالار نور مشهد برگزار شد.

۱۳۹۱/۴/۱۴ :تاريخ

  برگزاری نمایشگاه کودک و نوجوان و اجرای تئاتر گوزن طلایی
مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) به مناسبت روز قلم و با همکاری انجمن کوچولوهای ایران نمایشگاهی از کتاب های کودک و نوجوان , برگزار می کند . همچنین نمایش گوزن طلایی از آثار تولید شده در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) در بخش جنبی جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی یونیما اجرا خواهد شد.

۱۳۹۱/۴/۱۲ :تاريخ

  نگارخانه رضوان مشغول نیایش می شود
آثار راه یافته به بخش نمایش دومین دوسالانه تصویرگری نیایش همزمان در نگارخانه های میرک و رضوان به نمایش گذاشته می شوند. به گزارش روابط عمومی موسسه آفرینش های آستان قدس رضوی، 180 اثر برگزیده از مجموع 1584 اثر رسیده به دبیرخانه دومین دوسالانه تصویرگری نیایش در این دو نگارخانه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت. نگارخانه رضوان مشهد کار خود را از ساعت 18 روز شنبه دهم تیرماه آغاز می کند و تا 22 تیر ماه ادامه می یابد.ساعات بازدید از نمایشگاه، 9 تا 12 صبح و 17 تا 20 بعدازظهر می باشد.

۱۳۹۱/۴/۸ :تاريخ

  نگارخانه رضوان آبرنگی می شود
نمایشگاه نقاشی آبرنگ در نگارخانه رضوان مشهد برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، 33 نقاشی با تکنیک آبرنگ از 11 هنرمند نقاشی مشهدی در نگارخانه رضوان به نمایش درخواهد آمد.

۱۳۹۱/۳/۳۱ :تاريخ

  شمیم طوبی در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره )
سلسله همایش های شمیم طوبی با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین واعظ موسوی در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) برگزار می شود .

۱۳۹۱/۳/۲۸ :تاريخ

  ادامه چاپ کتاب شاهکارهای هنری در گنجینه های آستان قدس رضوی
موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی دو کتاب دیگر از مجموعه کتابهای «شاهکارهای هنری گنجینه آستان قدس رضوی» را منتشر می کند.

۱۳۹۱/۳/۲۲ :تاريخ

  تقدیر از موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در اولین هم اندیشی مدیران و کارشناسان بایگانی های آستان قدس رضوی
در اولین هم اندیشی مدیران و کارشناسان بایگانی های آستان قدس رضوی از موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی تقدیر شد.

۱۳۹۱/۳/۲۰ :تاريخ

  سومين دوسالانه تذهيب هاي قرآني برگزار مي شود
سومين دو سالانه تذهيب هاي قرآني به منظور ترويج فرهنگ و هنر متعالي ديني و اشاعه فرهنگ مذهبي از طريق هنر، آبان ماه سال جاري برگزار مي شود.

۱۳۹۱/۳/۲۰ :تاريخ

<<  ÞÈáí  227228229230231232233234235236  ÈÚÏí  >>