مدیر بازرگانی مؤسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی با تأکید بر حضور موفق این مؤسسه در ششمین نمایشگاه تخصصی «فرانچایز ایران» در تهران گفت: توسعه بازار، استراتژی جدید مؤسسه در حوزه محصولات هنری رضوی «مهر» است.
سعید جعفرنژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در طول سه سال گذشته که برند مهر توسط مؤسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی شکل گرفت و تمامی محصولات هنری رضوی مؤسسه در قالب این برند به مخاطبان عرضه شد، استراتژی اصلی ما توسعه محصولات؛ چه در حوزه محصولات متبرک و چه در حوزه صنایع دستی بود. وی گفت: در پرتوی تلاشها و پیگیریهای صورت گرفته در این مؤسسه در سه سال اخیر، استراتژی توسعه محصول با موفقیت بسیار به ثمر نشست. از این رو در حال حاضر، استراتژی جدید ما در حوزه بازرگانی مؤسسه، توسعه بازار محصولات مهر است. جعفرنژاد ادامه داد: این امر به معنای دسترسی آسانتر مشتریان به خصوص زائران به محصولات است. در این میان، افرادی که میتوانند به مشهدمقدس مشرف شوند، به آسانی با مراجعه به فروشگاههای عرضه محصولات هنری رضوی مهر به این محصولات دسترسی دارند. بنابراین درصدد تسریع این امر برای افرادی هستیم که نقاط دسترسی کمتری به محصولات دارند.
از بازدید مسئولان داخلی تا هیئتهای تجاری منطقه مدیر بازرگانی مؤسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی بیان کرد: در این راستا با هدف معرفی هر چه بیشتر ظرفیتهای مؤسسه در زمینههای تولید محصول، توسعه محصول و تنوع محصولات، برای دومین بار در نمایشگاه فرانچایز شرکت کردیم که شاهد اتفاقهای خوبی نیز در این نمایشگاه بودیم. وی افزود: علاوهبر بازدید عموم علاقهمندان از محصولات هنری مهر در ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران، تنی چند از مدیران و مسئولان کشور همچون دکتر محمد مهدی برادران معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر مجید کرباسچی رئیس انجمن فرانچایز ایران از این محصولات دیدن کردند. جعفرنژاد گفت: همچنین هیئتهای تجاری از پاکستان و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس از غرفه مؤسسه در نمایشگاه فرانچایز بازدید کردند و با ظرفیتهای بازرگانی مؤسسه و رشد روزافزون تنوع محصولات آن از نزدیک آشنا شدند. وی خاطرنشان کرد: مؤسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی از 11 اردیبهشت 1403، حدود 150 عنوان محصول منتخب مهر را در غرفه اختصاصی خود در فضایی به مساحت 100 مترمربع در این نمایشگاه تخصصی، معرفی کرد. شایان ذکر است، ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران تا 14 اردیبهشت ماه، در ساعات 14 تا 21، در محل مرکز دائمی نمایشگاهها و رویدادهای بینالمللی ایران مال در تهران پذیرای بازدیدکنندگان بود. |