اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  154155156157158159160161162163  ÈÚÏí  >>
  شمیم بهشت (دفتر چهارم) منتشر شد
همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت رضا(ع)، دفتر چهارم شمیم بهشت، گزيده اشعار جلسات شعرانجمن ادبي رضوي از سوي موسسه آفرينش‌هاي هنري آستان قدس رضوي انتشار یافت.

۱۳۹۴/۶/۱۷ :تاريخ

  فراخوان سومین جشنواره سراسری عکس «خانه دوست»
مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی پس از برگزاری دو دوره این جشنواره که با استقبال کم‌نظیر عکاسان سراسر ایران و ثبت بیش از ۱۵ هزار عکس در طول دو دوره جشنواره و تولید و انتشار سه کتاب همراه بود، اکنون سومین دوره از این جشنواره سراسری را برگزار می‌کند.

۱۳۹۴/۶/۱۶ :تاريخ

  جلسه شعر رضوي (9 شهریور 94)
جلسه این هفته شعر انجمن ادبی رضوي راس ساعت 17 با قرائت آیاتی از قرآن کریم در حرم مطهر رضوی- صحن جمهوری اسلامی برگزار شد.

۱۳۹۴/۶/۱۶ :تاريخ

  «غریب قریب» برگزیده جایزه کتاب سال رضوی شد
رُمان دو جلدی «غریب قریب» از تولیدات موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی نوشته سعید تشکری به‌ عنوان اثر برگزیده هشتمین کتاب سال رضوی معرفی شد.

۱۳۹۴/۶/۱۵ :تاريخ

  وریا نیک‌منش، کارگردان نماهنگ "قرار": بدون کمک امام، این امر شدنی نبود
نماهنگ "قرار" به سفارش موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی ساخته شده است. این نماهنگ، یکی از آثار آلبوم لالایی‌های رضوی متشکل از 8 اثر است که عبدالجبار کاکایی اشعار آن‌ها را سروده و ...

۱۳۹۴/۶/۱۰ :تاريخ

  گزارشی از یک کارگاه سنتی هنری در مکتب هنر رضوان؛ کرشمه‌ی قلم در پیچش ابر و باد
صندلی های ردیف جلو زودتر از موعد، پر شده بود. اشتیاق به دانستن و رشد استعدادهای هنری در لحظه لحظه ورود علاقه مندان نمایان بود. آن هایی که بهترین روز را برای با هم بودن انتخاب کرده بودند...

۱۳۹۴/۶/۹ :تاريخ

  عباس عباسی‌وزین کارگردان انیمیشن "سلام": ساخت این فیلم، پاسخ امام رضا(ع) به سلام‌هایم بود
قصه، با تصاویر قدیمی از شهر مشهد، شروع می‌شود. خانه‌های خشتی گلی و درشکه‌هایی که آدم‌ها را از این سو به آن سو می‌برند. پدربزرگی همراه نوه‌اش از خانه بیرون می‌رود...

۱۳۹۴/۶/۸ :تاريخ

  به مناسبت گرامیداشت روز پزشک "سلوک سپید 2 " در نگارخانه رضوان افتتاح شد
44 اثر خوشنویسی و نقاشی از پزشکان هنرمند، در نمایشگاهی تحت عنوان "سلوک سپید 2" در نگارخانه رضوان وابسته به موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، به معرض نمایش گذاشته شد.

۱۳۹۴/۶/۸ :تاريخ

  جلسه شعر رضوي (26 مرداد 94)
جلسه این هفته شعر انجمن ادبی رضوي راس ساعت 17 با قرائت آیاتی از قرآن کریم در حرم مطهر رضوی- صحن جمهوری اسلامی برگزار شد.

۱۳۹۴/۶/۸ :تاريخ

  در مکتب هنر رضوان؛ کارگاه ابر و بادسازی با حضور استاد برجسته کشوری تشکیل شد
کارگاه ابر و بادسازی با حضور یکی از اساتید زبده ی این رشته، در مکتب هنر رضوان برگزار شد و مورد استقبال گرم هنرمندان و هنرجویان قرار گرفت.

۱۳۹۴/۶/۸ :تاريخ

<<  ÞÈáí  154155156157158159160161162163  ÈÚÏí  >>