اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  227228229230231232233234235236  ÈÚÏí  >>
  منتخبان دوسالانه تصویرگری نیایش میهمان قم می شوند
آثار راه یافته به بخش نمایشگاه و برگزیدگان دومین دوسالانه تصویرگری نیایش مشهد در نگارخانه های قم به نمایش درمی آیند.

۱۳۹۱/۵/۵ :تاريخ

  نمایشگاه خوشنویسی تنزیل نور در نگارخانه رضوان برپا می شود
همزمان با آغاز ماه رمضان نمایشگاه خوشنویسی تنزیل نور در نگارخانه رضوان مشهد برگزار می شود

۱۳۹۱/۴/۲۹ :تاريخ

  برگزاری جشن شعبانیه ویژه یتیمان
به مناسبت اعیاد خجسته شعبانیه و فرارسیدن ماه مبارک رمضان جشنی ویژه یتیمان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) در این جشن که با همکاری موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس صورت گرفت , کودکان و نوجوانان در ابتدا ضمن بازدید از طرح همسفر با پروانه ها با زندگی و سیره امام رضا (ع) آشنا شده و سپس در کنار حامیان خود در جشنی ویژه اعیاد شعبانیه شرکت کردند .

۱۳۹۱/۴/۲۶ :تاريخ

  نمايشگاه آثار خوشنويسي در نگارخانه رضوان افتتاح شد
نمايشگاه خوشنويسي سيد قاسم نژاد حسيني عصر امروز در نگارخانه رضوان افتتاح شد.

۱۳۹۱/۴/۲۵ :تاريخ

  تولید دو آلبوم موسیقی در گروه آوای رضوان
دو آلبوم موسیقی «بچه های رضوان» و «همخوانی رضوان 2» در واحد آوای رضوان موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی تولید خواهد شد.

۱۳۹۱/۴/۲۲ :تاريخ

  اطلاعیه دبیرخانه دومین دوسالانه تصویرگری نیایش
بدین وسیله به اطلاع کلیه هنرمندان و علاقه مندان می رساند با توجه به اقدام یک سویه از جانب نگارخانه میرک، مبنی بر جمع آوری آثار راه یافته به بخش نمایشگاه دومین دوسالانه تصویرگری نیایش، این آثار تا ...

۱۳۹۱/۴/۲۰ :تاريخ

  شب شعر گل فشانی به مقدم موعود برگزار شد
همزمان با ايام پر بركت ماه شعبان و ميلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) ، شب شعر "گل فشاني به مقدم موعود" با حضور شعراي برجسته كشوري برگزار گرديد.

۱۳۹۱/۴/۱۹ :تاريخ

  دومين دوسالانه تصويرگری نيايش پايان يافت
مراسم اختتاميه دومين دوسالانه تصويرگری نيايش با حضور قائم مقام توليت آستان قدس رضوی و هنرمندان تصويرگر كشور در تالار نور مشهد برگزار شد.

۱۳۹۱/۴/۱۴ :تاريخ

  برگزاری نمایشگاه کودک و نوجوان و اجرای تئاتر گوزن طلایی
مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) به مناسبت روز قلم و با همکاری انجمن کوچولوهای ایران نمایشگاهی از کتاب های کودک و نوجوان , برگزار می کند . همچنین نمایش گوزن طلایی از آثار تولید شده در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) در بخش جنبی جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی یونیما اجرا خواهد شد.

۱۳۹۱/۴/۱۲ :تاريخ

  نگارخانه رضوان مشغول نیایش می شود
آثار راه یافته به بخش نمایش دومین دوسالانه تصویرگری نیایش همزمان در نگارخانه های میرک و رضوان به نمایش گذاشته می شوند. به گزارش روابط عمومی موسسه آفرینش های آستان قدس رضوی، 180 اثر برگزیده از مجموع 1584 اثر رسیده به دبیرخانه دومین دوسالانه تصویرگری نیایش در این دو نگارخانه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت. نگارخانه رضوان مشهد کار خود را از ساعت 18 روز شنبه دهم تیرماه آغاز می کند و تا 22 تیر ماه ادامه می یابد.ساعات بازدید از نمایشگاه، 9 تا 12 صبح و 17 تا 20 بعدازظهر می باشد.

۱۳۹۱/۴/۸ :تاريخ

<<  ÞÈáí  227228229230231232233234235236  ÈÚÏí  >>