اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  215216217218219220221222223224  ÈÚÏí  >>
  شب شعر «يك كوچه پريشاني»، ميزبان شعرای برجسته آيينی کشور
شب شعر " يك كوچه پريشاني" با حضور شعرای برجسته آیینی کشور و استان، چهار شنبه 28 فروردین در آمفي تئاتر پرديس دانشگاه فردوسي مشهد برگزار می شود.

۱۳۹۲/۱/۲۷ :تاريخ

  ثبت نام كارگاه هاي پژوهشي گروه هنر پژوهي رضوان
ثبت نام كارگاه هاي پژوهشي گروه هنرپژوهي رضوان از بیستم فروردین ماه جاري آغاز شده است و تا پانزدهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

۱۳۹۲/۱/۲۱ :تاريخ

  جلسه شعر رضوي (92/1/19)
جلسه این هفته شعر رضوي راس ساعت17 در حرم مطهر رضوي - صحن جمهوري اسلامي- اتاق 15 با قرائت آیاتی از قرآن كريم سوره روم توسط استاد محمد نيك آغاز شد وی در ادامه تفسير آيات قرائت شده را برای حاضران ارائه نمودند.

۱۳۹۲/۱/۲۱ :تاريخ

  «جشن سپاس» در مجتمع امام‎خمینی(ره)
در واپسین روزهای سال 1391، جشن سپاس با هدف تقدیر از فعالان فرهنگی و هنری، در مجتمع فرهنگی‎هنری امام‎خمینی(ره) برگزار شد.

۱۳۹۲/۱/۲۰ :تاريخ

  اختتاميه جلسات شعر رضوي در سال 1391
جلسه این هفته شعر رضويراس ساعت17 در حرم مطهر رضوي- صحن جمهوري اسلامي- اتاق 15 با قرائت آیاتی از قرآن كريم سوره روم آيات 42 تا 46توسط استاد محمد نيكآغاز شد وی در ادامه تفسير آيات قرائت شده در خصوص عمل صالح و تاثيرات باد در زندگي انسانها و موجودات برای حاضران صحبت نمودند.

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ :تاريخ

  آغاز به چاپ سومين مجلد از سلسله كتابهاي شاهكارهاي هنری در آستان قدس رضوي، منتخب قرآن هاي نفيس
موسسه آفرينش هاي هنري با همكاري سازمان كتابخانه ها، موزه ها و مركز اسناد آستان قدس رضوی در ادامه برنامه احياي آثار كهن و نشر نفايس و معرفي هنرهاي موجود در بارگاه مطهر رضوي، سومين مجلد از سلسله كتاب هاي شاهكارهاي هنري در آستان قدس رضوي را به زيور طبع خواهد آراست.

۱۳۹۱/۱۲/۲۱ :تاريخ

  جلسه شعر رضوي (91/12/14)
جلسه این هفته شعر رضوي راس ساعت17 در حرم مطهر رضوي- صحن جمهوري اسلامي- اتاق 15 با قرائت آیاتی از قرآن كريم سوره روم توسط استاد محمد نيك آغاز شد وی در ادامه تفسير آيات قرائت شده را برای حاضران ارائه نمودند.

۱۳۹۱/۱۲/۱۶ :تاريخ

  کارگاه تخصصی عروسک‌سازی در مجتمع امام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود
کارگاه تخصصی عروسک‌سازی نمایشی، از 19 اسفندماه به مدت 10 روز در مجتمع فرهنگی‌هنری امام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود.

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ :تاريخ

  اندازه نقش برايم مهم نيست آنچه مهم است كيفيت نقش است
موسسه آفرينش هاي هنري آستان قدس رضوي با همكاري كارگروه فيلم و تئاتر دانشگاه امام رضا(ع) نشست نقد و بررسي آثار سينمايي رضا كيانيان را در روز چهارشنبه 91/12/9 در آمفي تئاتر الغدير دانشگاه امام رضا (ع) برگزار كرد.

۱۳۹۱/۱۲/۱۳ :تاريخ

  اكران و نقد و بررسي آثار سينمايي رضا كيانيان
موسسه آفرينش هاي هنري آستان قدس رضوي به همت انجمن ادبي رضوي در راستاي معرفي آثار هنرمندان سينما و آشنايي مخاطبين و هنر دوستان با آثار سينمايي كشور در نظر دارد اكران و نقد و بررسي آثار سينمايي رضا كيانيان از بازيگران مطرح سينما را برگزار نمايد.

۱۳۹۱/۱۲/۸ :تاريخ

<<  ÞÈáí  215216217218219220221222223224  ÈÚÏí  >>