اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  180181182183184185186187188189  ÈÚÏí  >>
  شمیم شکوفه های شعر
چونان درختی که بار هر ساله اش بیشتر و بیشتر می شود، این درخت آب دیده هم هر سال بزرگ و بزرگ تر و پربارتر می شود. همه چیز از یک روز در سال 1369 هجری شمسی آغاز شد و بذر نهال این گفتمان های شاعرانه در مشهد کاشته شد. آن هم به همت کسانی چون محمدجواد غفورزاده(شفق)، سید رضا مؤید، مرحوم قاسم سرویها، مرحوم سید محمد خسرونژاد، محمد نیک، محمود اکبرزاده، هاشم شکوهی و... که آن‌قدر خالصانه مصراع مصراع، قطرات اشک مخاطبان خود را پای نهال انجمنی به نام «انجمن ادبی رضوی» ریختند که حالا پس از 20 و اندی سال همچنان اس

۱۳۹۳/۶/۱۶ :تاريخ

  آستان قدس رضوی؛ محملی برای رویدادهای هنری در طول تاریخ
دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی در حاشیة شب شعر «ملکوت هشتم» عنوان کرد: آستان قدس رضوی در طول تاریخ محملی بسیار امن و بستری آماده برای رویدادهای هنری بوده است.

۱۳۹۳/۶/۱۶ :تاريخ

  مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) چهره‌‌ای نقاشانه به خود گرفت.
امروز مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) با رونمایی از نقاشی دیواری و برگزاری مسابقه نقاشی کودکان، بیش از گذشته چهره ای نقاشانه داشت.

۱۳۹۳/۶/۱۵ :تاريخ

  ویژه نامه «ملکوت هشتم» چاپ و منتشر شد
ویژه نامه «ملکوت هشتم» به همت مؤسسة آفرینش های هنری آستان قدس رضوی چاپ و در شب شعری با همین نام در مشهد مقدس منتشر شد.

۱۳۹۳/۶/۱۵ :تاريخ

  «پرواز» تا رتبه سوم جشنواره نماهنگ رضوی
نماهنگ «پرواز» دیپلم افتخار رتبه سوم ششمین جشنواره نماهنگ رضوی را به خود اختصاص داد.

۱۳۹۳/۶/۱۵ :تاريخ

  «شمسه رضوان» در رسانه ملی می درخشد
مدیرعامل مؤسسة آفرینش های هنری آستان قدس رضوی گفت: آواهای «شمسه رضوان»، تهیه شده در مؤسسة آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، از رسانة ملی پخش شدند.

۱۳۹۳/۶/۱۵ :تاريخ

  به مناسبت دهه كرامت رضوي «چشمه خورشيد» در نگارخانه رضوان مي‌جوشد
مسئول نگارخانه رضوان وابسته به موسسه آفرينش‌هاي هنري آستان قدس رضوي از برپايي نمايشگاه آثار خوشنويسي اساتيد برجسته كشوري تحت عنوان «چشمه خورشيد» در نگارخانه رضوان خبر داد.

۱۳۹۳/۶/۱۵ :تاريخ

  استقبال هنرمندان از کارگاه های تخصصی هنر مکتب رضوان
مکتب هنر رضوان همزمان با آغاز ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت رضا (ع) کارگاه های تخصصی هنری را با حضور اساتید برجسته استان و کشور برگزار می کند.

۱۳۹۳/۶/۱۲ :تاريخ

  رنگ‌هايي از جنس طبيعت در نقاشي ايراني
تهیه و به کاربردن رنگ‌هاي طبيعي از هزاران سال پیش در بين نقاشان معمول بوده و اطلاعات جامعه درباره رنگ سازی محدود و مستند به آثاری است که مورخین گفته‌اند و یا اينکه این سنت و هنر باستانی از گذشته تا به امروز در سرزمین‌ها به نحوی باقیمانده و حفظ شده است.

۱۳۹۳/۶/۱۲ :تاريخ

  شعراي آييني كشور ميهمان «ملكوت هشتم» مي‌شوند
مديرعامل موسسه آفرينش‌هاي هنري آستان قدس رضوي عنوان كرد: شب شعر «ملكوت هشتم» با حضور جمعي از شعراي آييني كشور در طبس برگزار مي‌شود.

۱۳۹۳/۶/۱۱ :تاريخ

<<  ÞÈáí  180181182183184185186187188189  ÈÚÏí  >>