اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  19202122232425262728  ÈÚÏí  >>
  نشست خبری دومین جشنواره بین المللی عکس مزارات از نگاه دوربین
گزارش تصویری

۱۴۰۲/۲/۵ :تاريخ

  آغاز به کار دومین جشنواره بین‌المللی عکس «مزارات» / مزارات، فرصتی برای تقویت هویت اسلامی امتها
از سوی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، فراخوان دومین دوره جشنواره بین‌المللی عکس «مزارات» در سال 1402 اعلام شد.

۱۴۰۲/۲/۵ :تاريخ

  نمایشگاه آثار نخستین دوره جشنواره بین‌المللی عکس «مزارات» در نگارخانه رضوان مشهد
به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، نمایشگاه آثار نخستین دوره جشنواره بین‌المللی عکس «مزارات» در نگارخانه رضوان مشهد گشایش می‌یابد.

۱۴۰۲/۱/۳۰ :تاريخ

  در گفت‌وگو با 3 مدیر علمی فرهنگی کشور بررسی شد؛ نقش کنگره بین‌المللی «فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی» در شناخت گنجینه هنری رضوی
دومین کنگره بین‌المللی «فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی» با محوریت مکتب هنر رضوی و با هدف شناخت، بررسی و معرفی گنجینه عظیم هنری موجود در حرم مطهر حضرت رضا(ع) برگزار خواهد شد.

۱۴۰۲/۱/۲۹ :تاريخ

  با مشارکت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی صورت گرفت؛ پخش ویژه برنامه «آستان جانان» در ماه رمضان از شبکه یک سیما
با مشارکت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، ویژه برنامه «آستان جانان» در شب‌های ماه مبارک رمضان از حرم مطهر رضوی از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

۱۴۰۲/۱/۲۷ :تاريخ

  تولیت آستان قدس رضوی در دیدار اهالی رسانه و هنر تأکید کرد؛ لزوم ورود هنرمندان متعهد به عرصه تولید آثار فاخر هنری و ادبی در حوزه حجاب
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت و جایگاه حجاب در آموزه‌های دینی، گفت: باید با ادبیات فاخر و سخن شایسته جامعه را به حجاب دعوت کرد؛ هنرمندان، ادیبان و اصحاب رسانه باید در این حوزه با بیان خوب، ادبیات قوی و آثار هنری فاخر پای کار بیایند.

۱۴۰۲/۱/۲۲ :تاريخ

  پخش 2 برنامه «آواهای رضوی ایران زمین» و « مناجات‌‌خوانی‌» در رمضان از شبکه یک سیما
دو برنامه «آواهای رضوی ایران زمین» و «مناجات‌‌خوانی‌ها» با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و شبکه یک سیما، در ایام نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش می‌شود.

۱۴۰۲/۱/۵ :تاريخ

  به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی صورت گرفت؛ تهیه بسته محصولات رسانه‌ای «بهار نیایش» ویژه هتل‌ها و راه‌آهن مشهد
به مناسبت فرارسیدن نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان، بسته محصولات رسانه‌ای «بهار نیایش» توسط مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به منظور توزیع در بین مجموعه‌ای از هتل‌های مشهد‌ و دیگر نقاط هدف از جمله راه‌آهن تهیه شد.

۱۴۰۲/۱/۴ :تاريخ

  زیارت امام مهربانی‌ها با چاشنی سرود و نمایش
گذری بر حال و هوای اجرای سرودها و نمایش‌های خیابانی نوروزی در جوار حرم رضوی

۱۴۰۲/۱/۳ :تاريخ

  به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی صورت گرفت؛انتشار ویژه‌نامه‌های نوروزی با محوریت «زیارت، خانواده و همدلی»
به مناسبت همزمانی آغاز ماه مبارک رمضان با نوروز 1402، دو ویژه‌نامه «بهار نیایش» و «آفتاب مهربان سلام» و بروشور «زیارت آقا» با محوریت شعار «زیارت، خانواده و همدلی» به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی منتشر شده است.

۱۴۰۲/۱/۲ :تاريخ

<<  ÞÈáí  19202122232425262728  ÈÚÏí  >>