حمید هادی

 حمید هادی
نام پدر :  
سال تولد :  
محل تولد :  
ميزان تحصيلات :  معادل لیسانس
شماره تماس :  
آدرس :  
آدرس ايميل :  
آدرس وبسايت :  
رشته هنري :  موسیقی
درجه هنري :  
شغل :  
اساتيد :  
مقام هاي كسب شده در جشنواره ها و مسابقات :
تأليفات :
سوابق اجرايي :  
سابقه همكاري با موسسه :  
مختصري از بيوگرافي هنري :
حمید هادی متولد سال 1353 در قاين (خراسان جنوبی) است.
آواز در خانواده وي موروثي بوده و در محضر آقایان محمدرضا شجريان (مراحل مختلف كارگاه آواز ايراني )، حميد رضا نوربخش (صداسازي و فراگيري شيوه هاي مختلف آوازي و رديف دستگاهي)، غلامعلي پورعطايي ( دو تار و مقامهاي آوازي خراسان)  به تحصیل هنر پرداخته است.
وی تاکنون با هنرمندان برجسته کشور از جمله:‌ محمدحقگو، حسن كياني نژاد، محمود اسكندري، امير رجبي، مزدا انصاري  ... و همچنين   واحد موسيقي صدا و سيما  همکاری داشته و موفق به ثبت و ضبط آثار  متعددي در این زمینه گردیده است.
از جمله فعاليتهاي وي  مي توان  به: تاسیس گروه  موسيقي اصيل فرياد كوير، مقامي سرو خراسان، نواي قهستان و  همكاري با اركستر زهي نيما به رهبري محمد حقگو، اركستر زهي فردوسي به سرپرستي احسان ابراهيمي و گروه  موسيقي گاهان به سرپرستي امير رجبي و هم چنینی اجراي كنسرتهاي متعدد در داخل و خارج از كشور اشاره نمود.
از آثار منتشره شده وی در زمینه موسیقی می توان از مقام شور، سروخرامان، يارگلكم، كنكاش در موسيقي خراسان، عشق ره بلد، حاصل عمر و...نام برد.
حمید هادی سابقه همکاری با موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در زمینه اجرای زنده و شرکت در جشنواره نغمه های دینی را دارد.