اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  12345678910  ÈÚÏí  >>
  به مناسبت گرامی داشت سیدمحمد حسین شهریار صورت می گیرد، برگزاری آیین شعرخوانی «رسم دعبل» به صورت زنده از حرم رضوی در بستر مجازی
به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و گرامی داشت سیدمحمد حسین شهریار، آیین شعرخوانی «رسم دعبل» به صورت زنده از حرم مطهر رضوی در بستر مجازی برگزار می شود.

۱۳۹۹/۶/۳۰ :تاريخ

  مروری بر فعالیت های انجمن ادبی رضوی به مناسبت روز شعر و ادب فارسی شعر رضوی؛ ماندگارترین ترنم شاعرانه
«انجمن ادبی رضوی»، محفلی آشنا برای اهل شعر و معرفت است. انجمنی که سال هاست چراغش روشن و میزبان شاعران نسل امروز و دیروز است؛ شاعرانی که کلام شان بوی عشق و عطر ارادت به ساحت اهل بیت علیهم السلام می دهد؛ هنرمندانی خوش ذوق و قریحه که بارها دل های شیفتگان آقا علی بن موسی الرضا(ع) را با زمزمه سروده های خود در صحن و سرای رضوی به وجد آورده و نور حق و حقیقت را بر آن تابانیده اند.

۱۳۹۹/۶/۲۷ :تاريخ

  مروری بر فعالیت های انجمن ادبی رضوی به مناسبت روز شعر و ادب فارسی
شعر رضوی، ماندگارترین ترنم شاعرانه

۱۳۹۹/۶/۲۶ :تاريخ

  هم زمان با ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) صورت گرفت، برگزاری مراسم شعرخوانی «رسم دعبل» از حرم امام رضا(ع) در بستر فضای مجازی
هم زمان با ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) امکان تماشای مراسم شعرخوانی «رسم دعبل» از حرم امام رضا(ع) برای دوستداران شعر آیینی در بستر فضای مجازی فراهم شده است.

۱۳۹۹/۶/۴ :تاريخ

  به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، آیین شعرخوانی مجازی «رسم دعبل» از جوار حرم رضوی برگزار می شود
به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) آیین شعرخوانی مجازی «رسم دعبل» از جوار حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

۱۳۹۹/۵/۲۹ :تاريخ

  از سوی انجمن ادبی رضوی، جلسه مجازی شعر با موضوع «مباهله» برگزار می شود
جلسه مجازی شعر با موضوع «مباهله» از سوی انجمن ادبی رضوی مؤسسه آفرینش ‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار می ‌شود.

۱۳۹۹/۵/۲۹ :تاريخ

  به همت انجمن ادبی رضوی، جلسه مجازی شعر با موضوع «ولادت امام کاظم(ع)» برپا می شود
جلسه مجازی شعر با موضوع «عید سعید غدیر و ولادت امام کاظم(ع)» به همت انجمن ادبی رضوی مؤسسه آفرینش ‌های هنری آستان قدس رضوی برپا می ‌شود.

۱۳۹۹/۵/۲۰ :تاريخ

  از سوی انجمن ادبی رضوی، جلسه مجازی شعر با موضوع «ولادت امام هادی(ع)» برگزار می شود
جلسه مجازی شعر با موضوع «عید قربان و ولادت امام هادی(ع)» از سوی انجمن ادبی رضوی مؤسسه آفرینش ‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار می ‌شود.

۱۳۹۹/۵/۱۴ :تاريخ

  به همت انجمن ادبی رضوی، جلسه مجازی شعر با موضوع «شهادت امام محمدباقر(ع)» برپا می شود
جلسه مجازی شعر با موضوع «شهادت امام محمدباقر(ع)» به همت انجمن ادبی رضوی مؤسسه آفرینش ‌های هنری آستان قدس رضوی برپا می ‌شود.

۱۳۹۹/۵/۶ :تاريخ

  آثار ادبی مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در مشهد رونمایی شد
مراسم رونمایی چهار عنوان کتاب شعر انجمن ادبی رضوی مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی به صورت زنده از حرم مطهر رضوی در فضای مجازی پخش شد.

۱۳۹۹/۴/۳۰ :تاريخ

<<  ÞÈáí  12345678910  ÈÚÏí  >>