اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  234567891011  ÈÚÏí  >>
  هنر رضوی می‌تواند یک مکتب برای توسعه هنر دینی باشد
یک پژوهشگر فرهنگی گفت: باید یک مکتب هنری برآمده از هنر اسلامی براساس تجربیات پیشتیبان داشته باشیم که آن مکتب هنر رضوی است که چهارچوب، روش، فرایند و ساختار می‌دهد تا بتوانیم مفاهیم فرهنگ رضوی را تبدیل به فرم‌های اثرگذار کنیم. این مکتب با دیگر مکاتب هنری متفاوت و از دل آن سبک‌های مختلف زاییده می‌شود.

۱۴۰۲/۹/۲۷ :تاريخ

  رونمایی از پوستر فیلم " من محمد حسن را دوست دارم"
در آستانه برگزاری هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» از پوستر فیلم مستند «من محمد حسن را دوست دارم » رونمایی شد.

۱۴۰۲/۹/۲۵ :تاريخ

  کنگره بین‌المللی «مکتب هنر رضوی» در مشهدمقدس به کار خود پایان داد
با سخنرانی بیش از 20 استاد دانشگاه و پژوهشگر داخلی و خارجی در مدت دو روز، دومین کنگره بین‌المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی با محوریت «مکتب هنر رضوی» در مشهدمقدس به کار خود پایان داد.

۱۴۰۲/۹/۲۴ :تاريخ

  یک عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس تأکید کرد: لزوم شناخت ابعاد هنر رضوی در مسیر پیوند آن با زندگی روزمره مردم
یک عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس بر لزوم شناخت ابعاد هنر رضوی در رشته‌های مختلف در گام نخست پیوند آن با زندگی روزمره مردم تأکید کرد.

۱۴۰۲/۹/۲۳ :تاريخ

  یک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی: تبیین مکتب هنر رضوی نیاز به فعالیت پژوهشی گسترده در مراکز دانشگاهی دارد
یک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: تبیین مکتب هنر رضوی نیاز به فعالیت پژوهشی گسترده در مراکز دانشگاهی و علمی دارد.

۱۴۰۲/۹/۲۳ :تاريخ

  معاون پژوهش و فناوری دانشگاه هنر تهران: هنرهای رضوی دارای ظرفیت‌های پژوهشی گسترده‌ای است
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه هنر تهران گفت: برگزاری دومین کنگره بین‌المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی با محوریت «مکتب هنر رضوی» نشان داد که هنرهای رضوی دارای ظرفیت‌های پژوهشی گسترده‌ای است و می‌توان نسبت به آن‌ها برنامه‌ریزی‌های کاملی انجام داد.

۱۴۰۲/۹/۲۳ :تاريخ

  یک عضو هئیت علمی دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس: کنگره مکتب هنر رضوی نیازمند دبیرخانه دائمی است
یک عضو هئیت علمی دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس: دومین کنگره بین‌المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی با محوریت «مکتب هنر رضوی» نیازمند راه‌اندازی دبیرخانه دائمی است.

۱۴۰۲/۹/۲۳ :تاريخ

  به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و دانشگاه هنر؛ نخستین روز کنگره بین‌المللی «مکتب هنر رضوی» در مشهد برگزار شد
به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و دانشگاه هنر، نخستین روز دومین کنگره بین‌المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی با محوریت «مکتب هنر رضوی» با دو پنل تخصصی در مشهدمقدس برگزار شد.

۱۴۰۲/۹/۲۳ :تاريخ

  دومین کنگره بین المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی آغاز شد
گزارش تصویری

۱۴۰۲/۹/۲۲ :تاريخ

  رئیس فرهنگستان هنر: جایگاه والای هنر تشیع، مدیون سفر تاریخی امام رضا(ع) به ایران است
رئیس فرهنگستان هنر سفر امام رضا(ع) رایک سفری راهبردی خواند و جایگاه والای هنر شیعی را مدیون این سفر تاریخی خواند. جایگاه والای هنر تشیع، مدیون سفر تاریخی امام رضا(ع) به ایران است.

۱۴۰۲/۹/۲۲ :تاريخ

<<  ÞÈáí  234567891011  ÈÚÏí  >>