اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  12345678910  ÈÚÏí  >>
  هم نویسی اساتید خوشنویسی ساوجبلاغ د ر حرم مطهر رضوی
گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۹ :تاريخ

  اهدای نشان مکتب هنر رضوی در اختتامیه هشتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی فجر
به همت موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی در هشتمین دوره جشنواره صنایع دستی فجر «نشان هنر در حرم» و «نشان ذرین مکتب هنررضوی» به آثار هنرمندانی که با موضوع امام هشتم (ع) و بارگاه مقدس ایشان در مشهد آثار فاخر تولید کرده بودند، اختصاص یافت.

۱۴۰۲/۱۲/۳ :تاريخ

  مشارکت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در برگزاری جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی فجر
مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از مشارکت این مؤسسه در برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر با عنوان «سرو سیمین 8»، نمایش آثار فاخر مؤسسه در نمایشگاه جشنواره و تقدیر مؤسسه از دو هنرمند در آیین پایانی آن در تهران خبر داد.

۱۴۰۲/۱۲/۲ :تاريخ

  به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی؛ نمایشگاه گروهی نگارگری «چشم بلورین» در نگارخانه رضوان گشایش یافت
به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، ششمین نمایشگاه گروهی تذهیب، نگارگری و گل و مرغ هنرجویان مکتب هنر رضوان با عنوان «چشم بلورین» در نگارخانه رضوان مشهد گشایش یافت.

۱۴۰۲/۱۱/۳۰ :تاريخ

  نگارخانه رضوان میزبان نمایشگاه گروهی تذهیب و نگارگری می‌شود
ششمین نمایشگاه گروهی تذهیب، نگارگری و گل و مرغ هنرجویان مکتب هنر رضوان وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با عنوان «چشم بلورین» در نگارخانه رضوان مشهد گشایش می‌یابد.

۱۴۰۲/۱۱/۲۸ :تاريخ

  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارمین همایش ملی فقه هنر تاکید کرد؛ ضرورت بهره‌گیری از انضباط فقهی در پاسخگویی به مسائل فرهنگی و هنری کشور
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارمین همایش ملی فقه هنر بر ضرورت بهره‌گیری از انضباط فقهی در پاسخ‌گویی به مسائل فرهنگی و هنری کشور تاکید کرد.

۱۴۰۲/۱۱/۲۸ :تاريخ

  لزوم توجه فقها به هنر به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه خراسان در افتتاحیه چهارمین همایش ملی «فقه هنر» بر لزوم توجه فقها به هنر به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر تأکید کرد.

۱۴۰۲/۱۱/۲۸ :تاريخ

  مکتب هنر رضوی، الگویی برای نقش‌آفرینی هنر در حکمرانی است
مشاور مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی گفت: هنر باید در حکمرانی نقش ایفا کند، در این میان مکتب هنر رضوی، الگویی عملیاتی و اجرایی برای نقش‌آفرینی هنر در حکمرانی است.

۱۴۰۲/۱۱/۲۸ :تاريخ

  به همت مدرسه فقه هنر و با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی؛ چهارمین همایش ملی «فقه هنر» برگزار می‌شود
به همت مدرسه فقه هنر و همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، چهارمین همایش ملی «فقه هنر» به مدت دو روز در روزهای 25 و 26 بهمن 1402 در جوار حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

۱۴۰۲/۱۱/۲۴ :تاريخ

  امضای تفاهم‌نامه همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشکری
مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در راستای تکمیل ابعاد نظری مکتب هنر رضوی در حوزه میراث و گنجینه‌های فرهنگ رضوی با پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری وابسته به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تفاهم‌نامه امضا کرد.

۱۴۰۲/۱۱/۲۴ :تاريخ

<<  ÞÈáí  12345678910  ÈÚÏí  >>