اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  14151617181920212223  ÈÚÏí  >>
  شب شعر«ملکوت هشتم» با عاشقانه سروده های رضوی شاعران برجسته کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد
هم‌زمان با هفتمین روز از ایام فرخنده دهه کرامت، شب شعر «ملکوت هشتم» با حضور شاعران آیینی کشور و جمعی از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) به همت موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

۱۳۹۶/۵/۱۱ :تاريخ

  در حرم مطهر رضوی؛ شب شعر « ملکوت هشتم» با حضور شاعران ایینی کشور به ایستگاه چهارم خود می رسد
همزمان با ایام فرخنده دهه کرامت شب شعر « ملکوت هشتم» در حرم مطهر امام رضا(ع) میزبان شاعران ایینی کشور خواهد بود که در این محفل معنوی و ادبی به مدح و ثنای امام مهربانی حضرت علی بن موسیی الرضا (ع) خواهند پرداخت .

۱۳۹۶/۵/۹ :تاريخ

  «شب شعر گوهرشاد» با موضوع زن مسلمان در حرم مطهر رضوی برگزار شد
در دهه خجسته کرامت«شب شعر گوهرشاد» با موضوع زن مسلمان، با حضور مدیران و مسئولان آستان قدس رضوی، میهمانان داخلی و خارجی و برگزیدگان جایزه جهانی گوهرشاد و شاعران، هنرمندان و علاقه مندان به شعر آیینی در محل سالن اجتماعات مرکز همایش ها و نمایشگاه های دائمی آستان قدس رضوی برگزار شد.

۱۳۹۶/۵/۹ :تاريخ

  در حاشیه جایزه جهانی گوهرشاد: شب شعر گوهرشاد با موضوع زن مسلمان مبارز توسط موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی برگزار می شود
به مناسبت دهه مبارک کرامت و در حاشیه جایزه جهانی گوهرشاد، « شب شعر گوهرشاد» با حضور شاعران آیینی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

۱۳۹۶/۵/۸ :تاريخ

  با حضور شاعران آیینی کشور؛ بابل میزبان «شب شعر ملکوت هشتم» آستان قدس رضوی شد
با حضور شاعران آیینی کشور شب شعر «ملکوت هشتم» به همت موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در روز پنج شنبه 5 مردادماه در شهر بابل برگزار شد.

۱۳۹۶/۵/۸ :تاريخ

  همزمان با شب بزرگداشت مقام احمد بن موسی(ع) « شاهچراغ » شب شعر « ملکوت هشتم»؛ با حضور شاعران ایینی کشور در شهرستان شیراز برگزار می شود
به مناسبت دهه مبارک کرامت و همزمان با شب بزرگداشت مقام احمد بن موسی(ع) «شاهچراغ » ، شب شعر « ملکوت هشتم» با حضور شاعران ایینی کشور در شهر شیراز برگزار می شود.

۱۳۹۶/۵/۷ :تاريخ

  شب شعر « ملکوت هشتم» با حضور شاعران ایینی کشور در شهرستان ساری برگزار می شود
به مناسبت دهه مبارک کرامت، با حضور شاعران ایینی کشور شب شعر « ملکوت هشتم» در شهرستان ساری برگزار می شود.

۱۳۹۶/۵/۴ :تاريخ

  شب شعر «ملکوت هشتم» در بارگاه حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
همزمان با روز ولادت خجسته حضرت معصومه(س)، اولین شب شعر «ملکوت هشتم» در دهه کرامت امسال با حضور شاعران آیینی کشور در شهر قم برگزار می‌شود.

۱۳۹۶/۵/۳ :تاريخ

  جلسه شعر رضوي (9 اسفند 95)
جلسه این هفته شعر انجمن ادبی رضوي راس ساعت 17 با قرائت آیاتی از قرآن کریم در حرم مطهر رضوی- صحن جمهوری اسلامی برگزار شد.

۱۳۹۶/۲/۲۸ :تاريخ

  جلسه شعر رضوي (2 اسفند 95)
جلسه این هفته شعر انجمن ادبی رضوي راس ساعت 17 با قرائت آیاتی از قرآن کریم در حرم مطهر رضوی- صحن جمهوری اسلامی برگزار شد.

۱۳۹۶/۱/۳۰ :تاريخ

<<  ÞÈáí  14151617181920212223  ÈÚÏí  >>