اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  16171819202122232425  ÈÚÏí  >>
  نگارخانه رضوان میزبان "طرّه دوست " می شود.
به مناسبت دهه آخر صفر، نمایشگاه آثار خوشنویسی ملیحه نورزادیان در نگارخانه رضوان وابسته به موسسه آفرینش های هنری برپا خواهد شد.

۱۳۹۶/۸/۱۷ :تاريخ

  سیاحتی در نمایشگاه عکس مکاشفه و تماشا در مشهد؛ مذهب، از نگاهی دیگر
شهرها، معماری،‌ حوزه، طلاب، چهره‌ها و... در قاب عکس‌ها،‌ بیننده را گاهی به گذشته می‌برد و لحظه‌ای در حال، میخکوب می‌کند. گذر از صحن حرم‌ها،‌ قدم بر حیاط حوزه،‌ هم‌کلامی با طلاب جوان و برقراری ارتباط خودمانی با چهره‌ها، تصاویری است که از عکس‌های نمایشگاه در ذهن بازدیدکنندگان نقش می‌بندد.

۱۳۹۶/۸/۲ :تاريخ

  در نمایشگاه« ارادتِ هنر» نگارخانه رضوان آستان قدس رضوی؛ هنرمندان در«حریم کبریا» «دعای باران» می خوانند
بر پنل خاکستری نور می تابد و جان می گیرد تصویر میان تاریکی سالن نگارخانه رضوان که بار دیگر بی شک از این همه زیبایی و « ارادتِ هنر» به شوق آمده است. چشمِ دوربین، پلان به پلان ثبت می کند لحظه های ناب دلدادگی را.

۱۳۹۶/۵/۸ :تاريخ

  مجری پیشکسوت عرصه کودک و نوجوان عنوان کرد: در کشور ما هنرمندان قدرتمند و خلاقی در زمینه انیمیشن وجود دارد
الهه رضایی مجری پیشکسوت عرصه کودک و نوجوان در حاشیه معرفی و اکران پویا نمایی های موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی ابراز کرد: باعث خوشوقتی است که موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در حوزه انیمیشن کودک و نوجوان فعالیت گسترده ای دارد و خوشبختانه در کشور ما هنرمندان قدرتمند و خلاقی وجود دارد که می توانند آثار زیبایی را در زمینه انیمیشن ارائه دهند.

۱۳۹۶/۵/۷ :تاريخ

  ده اثر نگارگری و خوشنویسی با موضوع زندگی و سیره امام رضا(ع) در نگارخانه رضوان آستان قدس رضوی رونمایی می شود
همزمان با آغاز دهه کرامت و شب میلاد حضرت معصومه(س) با حضور مدیران آستان قدس رضوی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر، ده اثر نگارگری و خوشنویسی با موضوع زندگی و سیره امام رضا(ع) در محل نگارخانه رضوان آستان قدس رضوی رونمایی می شود .

۱۳۹۶/۵/۲ :تاريخ

  گفتگوی اختصاصی با نگارگر مذهبی کشور: تنها عشق، راز ماندگاری هنر است
أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِأَصْحَابِ الْفِیلِ(1) آیا ندیدی که خدای تو با اصحاب فیل (سپاه فیل سوار ابرهه) چه کرد؟(1) در تصویری که هنرمند نگارگر امیرحسین آقامیری نقش زده، در یک آبیِ آرام، خانه کعبه قرار گرفته است.

۱۳۹۶/۲/۲۶ :تاريخ

  عطاالله شاکری در بازدید از نمایشگاه نگاره‌های قرآنی: هنر معاصر باید رنگ و بوی زمان خود را داشته باشد
هنرمند نگارگر مشهدی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «نقش مصحف» واقع در نگارخانه رضوان گفت: هنر معاصر باید رنگ و بوی زمان خود را داشته باشد.

۱۳۹۶/۲/۲۶ :تاريخ

  مدرسان گرافیک مشهد در حاشیه افتتاح نمایشگاه «پوستر 8»؛ هنر در خدمت ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه
شامگاه پنجشنبه، هفتم اردیبهشت ماه بود که هشتمین نمایشگاه پوستر مدرسان گرافیک مشهد با موضوع «کتاب و کتابخوانی» به همت انتشارات آستان قدس رضوی(به‎نشر)، موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس و مشارکت جمعی از مدرسان گرافیک مشهد، کار خود را در نگارخانه رضوان آغاز کرد.

۱۳۹۶/۲/۱۰ :تاريخ

  هم‌زمان با روز جهانی گرافیک؛ یار مهربان در «پوستر هشت» یاران خود را یافت
هم‌زمان با روز جهانی گرافیک، آیین گشایش نمایشگاه «پوستر هشت»، هشتمین نمایشگاه پوستر گروهی مدرسان گرافیک مشهد با موضوع کتاب، در نگارخانه رضوان برگزار شد.

۱۳۹۶/۲/۹ :تاريخ

  «پوستر 8» روی دیوارهای نگارخانه رضوان می‌رود
هم‌زمان با روز جهانی گرافیک، هشتمین نمایشگاه پوستر مدرسان گرافیک مشهد با عنوان «پوستر 8» در نگارخانه رضوان برپا می‌شود.

۱۳۹۶/۲/۷ :تاريخ

<<  ÞÈáí  16171819202122232425  ÈÚÏí  >>