اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  16171819202122  ÈÚÏí  >>
  " جوانه های ارادت " در نگارخانه باران
نمایشگاه " جوانه های ارادت " ویژه برگزیده آثار رسیده به نخستین جشنواره کتاب سازی فرهنگ رضوی درنگارخانه باران گشایش یافت . به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) در این نمایشگاه که با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کشور برگزار شده است بیش از 150 اثر منتخب از آثار رسیده به نخستین جشنواره کتاب

۱۳۹۰/۹/۲۳ :تاريخ

  برگزاري كارگاه‌هاي تخصصي در مجتمع امام خميني(ره)
دو كارگاه‌هاي تخصصي قطعه سازي و حل كاري، طراحي كاشي هفت رنگ و همچنين نشست تخصصي شبي با تئاتر در مجتمع امام خميني (ره) برگزار شد

۱۳۹۰/۹/۳ :تاريخ

  گشايش نمايشگاه دوخت هاي سنتي و نقاشي روي لباس در نگارخانه باران
نمايشگاهي از " دوخت هاي سنتي و نقاشي روي لباس " اثر خانم مليحه فردوسي مقدم در نگارخانه باران امروز گشايش يافت . به گزارش روابط عمومي مجتمع فرهنگي هنري امام خميني (ره) در اين نمايشگاه كه از روز شنبه 21 آبان در نگارخانه باران افتتاح شد 16 تابلو از دوخت هاي سنتي و 14 اثر نقاشي روي لباس به نمايش گذاشته شده است .

۱۳۹۰/۸/۲۳ :تاريخ

  در پنجمین نشست جاده ای به آسمان عنوان شد
خانم دکتر نیلچی زاده : سعی کنیم به فرزندانمان ادب الهی را بیاموزیم خانم دکتر نیلچی زاده در پنجمین نشست جاده ای به آسمان گفت : وقتی انسان به ادب الهی مودب شود اعمالش همراه و همگام با اعتقاداتش در صراط مستقیم حق قرار گرفته و در مسیر اعتلای انسانی گام برمیدارد.

۱۳۹۰/۸/۱۴ :تاريخ

  اخبار كوتاه از مجتمع امام خميني (ره)
افتتاح نمايشگاه تايپوگرافي در نگارخانه باران و نيز برگزاري اولين كارگاه روزنامه ديواري در مجتمع فرهنگي هنري امام خميني (ره), اولین کارگاه روزنامه دیواری به منظور آشنایی نوجوانان با اصول نویسندگی خبر و ویراستاری آن در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) برگزار شد . به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) هدف این کارگاه بروز خلاقیت های دانش آموزان در ارایه سوژه ، چگونگی پرداخت آن و طراحی روزنامه دیواری همراه با اصول نوشتاری آن مطرح شد

۱۳۹۰/۷/۳۰ :تاريخ

  نمایشگاه فرهنگی خط خورشید افتتاح شد
همزمان با ولادت امام علی بن موسی الرضا (ع) ؛ نمایشگاه فرهنگی خط خورشید افتتاح شد. جوانان پایتخت معنوی ایران با برگزاری نمایشگاهی با محوریت اعتلای سطح فرهنگی جوانان وآشنایی این گروه سنی با هنجار های اجتماعی جامعه به فعالیت پرداختند . به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) همزمان با ولادت حضرت رضا (ع) نمایشگاهی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی در مشهد مقدس کار خود را آغاز کرده و هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقائ کیفی سطح اطلاعات جوانان در موضوعات مختلف می داند .

۱۳۹۰/۷/۱۹ :تاريخ

  همزمان با دهه كرامت پنجره فولاد حرم مطهر رضوی گلباران مي شود
نوجوانان پایتخت معنوی ایران همزمان با ایام ولادت امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ضمن عرض ارادت به پیشگاه ولی نعمتشان ، ضریح پنجره فولادی این امام همام را گلباران کردند .

۱۳۹۰/۷/۱۶ :تاريخ

  همزمان با روز جهانی کودک برگزار می شود؛ "همه ی روزها برای من است "
کودکان رضوی در روز جهانی کودک و در آستانه ولادت امام هشتم شیعیان علی بن موسی الرضا (ع) ویژه برنامه همه روزها برای من است را برگزار می کنند.

۱۳۹۰/۷/۱۶ :تاريخ

  بچه هاي بهشت 6 جايزه جشنواره تئاتر كودك و نوجوان بندر عباس را كسب كرد
كارگردان نمايش بچه هاي بهشت كسب 6 جايزه در پنجمين جشنواره تئاتر كودك و نوجوان رضوي در بندرعباس خبر داد.

۱۳۹۰/۷/۱۴ :تاريخ

  مسابقه کتابخوانی " یارمهربان " آخرین گام خود را برداشت
مسابقه بزرگ کتابخوانی " یار مهربان " با تقدیر از برگزیدگان مسابقه به کار خود پایان داد

۱۳۹۰/۷/۱۴ :تاريخ

<<  ÞÈáí  16171819202122  ÈÚÏí  >>