اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  1516171819202122  ÈÚÏí  >>
  برگزاری جشن شعبانیه ویژه یتیمان
به مناسبت اعیاد خجسته شعبانیه و فرارسیدن ماه مبارک رمضان جشنی ویژه یتیمان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) در این جشن که با همکاری موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس صورت گرفت , کودکان و نوجوانان در ابتدا ضمن بازدید از طرح همسفر با پروانه ها با زندگی و سیره امام رضا (ع) آشنا شده و سپس در کنار حامیان خود در جشنی ویژه اعیاد شعبانیه شرکت کردند .

۱۳۹۱/۴/۲۶ :تاريخ

  شب شعر گل فشانی به مقدم موعود برگزار شد
همزمان با ايام پر بركت ماه شعبان و ميلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) ، شب شعر "گل فشاني به مقدم موعود" با حضور شعراي برجسته كشوري برگزار گرديد.

۱۳۹۱/۴/۱۹ :تاريخ

  برگزاری نمایشگاه کودک و نوجوان و اجرای تئاتر گوزن طلایی
مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) به مناسبت روز قلم و با همکاری انجمن کوچولوهای ایران نمایشگاهی از کتاب های کودک و نوجوان , برگزار می کند . همچنین نمایش گوزن طلایی از آثار تولید شده در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) در بخش جنبی جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی یونیما اجرا خواهد شد.

۱۳۹۱/۴/۱۲ :تاريخ

  شمیم طوبی در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره )
سلسله همایش های شمیم طوبی با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین واعظ موسوی در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) برگزار می شود .

۱۳۹۱/۳/۲۸ :تاريخ

  وقتی پروانه ها راوی داستان امام می شوند
برنامه «همسفر با پروانه ها» شامل 5 بخش مختلف ویژه گروه های سنی «ب» و «ج» در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی دانش آموزان در این برنامه همراه با داستان سفر پروانه زندگی امام رضا(ع) از تولد تا شهادت را دنبال می کنند.

۱۳۹۱/۲/۹ :تاريخ

  اجراي دو تئاتر و يك نمايشگاه نقاشي در مجتمع فرهنگي هنري امام خميني (ره)
نمايشگاه نقاشي «كودكانه» در نگارخانه باران و دو نمايش «سفر شگفت انگيز رعنا» و «بربال آرزو» در سال آمفي تئاتر مجتمع فرهنگي هنري امام خميني (ره) برگزار مي شود.

۱۳۹۰/۱۱/۲۰ :تاريخ

  كارگردان فيلم سينمايي«پرواز بادبادك‌ها»: زيارت حرم امام رضا(ع) بهترين هديه فيلمم بود
كارگردان فيلم تحسين شده«پرواز بادبادك ها» در نشست نقد و بررسي فيلمش گفت: با همه تقدير و تحسين‌هايي كه در جشنواره‌ها و محافل مختلف سينمايي كسب كردم، امّا و زيارت حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) و قاليچه اهدايي آستان قدس رضوي بهترين هديه فيلم‌ام بود.

۱۳۹۰/۱۰/۱۸ :تاريخ

  " پرواز بادبادکها " در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) نقد و بررسی می شود
فیلم پرواز بادبادکها برنده جایزه ویژه موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان ضمن نمایش در سالن مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

۱۳۹۰/۱۰/۱۳ :تاريخ

  زائران کوچک میهمان نگارخانه باران
نمایشگاه عکس " زائران کوچک " در نگارخانه باران گشایش یافت . به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) ، زائران کوچک به نمایش 35 عکس از آثار عکاسان مشهدی پرداخته است که لحظات ناب و روحانی این زائران خردسال بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) را به نمایش می گذارد

۱۳۹۰/۱۰/۱۱ :تاريخ

  نمایش و نقد وبررسی آثار بکت در اولین نشست " یک تئاتر – یک رویداد "
اولین جلسه نشست یک تئاتر – یک رویداد عصر پنج شنبه با نمایش تله تئاترهای چهارضلعی و شب و رویا اثر ساموئل بکت برگزار شد . به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) در این نشست که با حضور جمعی از علاقمندان تئاتر شهر برگزار شد حامد سلیمان زاده به نقد و بررسی این آثار پرداخت .

۱۳۹۰/۹/۲۹ :تاريخ

<<  ÞÈáí  1516171819202122  ÈÚÏí  >>