اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  10111213141516171819  ÈÚÏí  >>
  هنرجوی خوزستانی کارگاه آموزشی «بورسیه هنرمندان عنوان کرد : برگزاری این دوره توسط موسسه آفرینش های آستان قدس رضوی در شهر امام رضا(ع) بسیار پسندیده بود
هنرجوی خوزستانی کارگاه آموزشی «بورسیه هنرمندان» در مورد برگزاری این کارگاه تخصصی گفت: برگزاری این دوره توسط موسسه آفرینش های آستان قدس رضوی در شهر امام رضا(ع) بسیار پسندیده بود و در این زمینه یکی از بهترین فکرها و ایده های هنری صورت گرفته که تا به حال برگزار شده است.

۱۳۹۶/۵/۹ :تاريخ

  هنرجویان شرکت کننده در کارگاه « بورسیه هنرمندان» از استان قدس رضوی تشکر کردند. نخستین دوره « بورسیه هنرمندان» مکتب هنر رضوان آستان قدس رضوی مورد توجه هنرجویان سراسر کشور قرار گرفت
ستار ولی نژاد هنرجوی لرستانی که در نخستین کارگاه آموزشی « بورسیه هنرمندان» مکتب هنر رضوان آستان قدس رضوی شرکت نموده است، گفت: پس از مدتهای مدیدی که خط نسخ و ثلث در کشور مهجور و مظلوم واقع شده بود با اقدام تحسین برانگیز آستان قدس رضوی در برگزاری نخستین دوره « بورسیه هنرمندان» ، با یاری اساتید این خطوط مجددا در کارگاه آموزشی « بورسیه هنرمندان» شکوفا گردید.

۱۳۹۶/۵/۹ :تاريخ

  هنرمند و استاد خوشنویس برجسته کشور ابراز کرد: کارگاه «بورسیه هنرمندان» در توسعه هنرهای اسلامی و فرهنگ سازی نقش مهمی دارد
هنرمند و استاد خوشنویس برجسته کشور در حاشیه نخستین کارگاه آموزشی بورسیه هنرمندان آستان قدس رضوی بیان کرد:کارگاه «بورسیه هنرمندان» دارای برکات فراوانی است و در توسعه هنرهای اسلامی و فرهنگ سازی نقش مهمی دارد.

۱۳۹۶/۵/۹ :تاريخ

  در نخستین دوره « بورسیه هنرمندان» استان قدس رضوی عنوان شد: شما خادمان فرهنگی امام رضا(ع) هستید
مدیر عامل موسسه افرینشهای هنری آستان قدس رضوی در جمع منتخبین نخستین دوره « بورسیه هنرمندان» مکتب هنر رضوان اظهار داشت: شما از این لحظه به بعد خادمان فرهنگی امام رضا(ع) هستید و امید است بتوانید به عنوان نماینده آستان قدس رضوی در شهر و دیار خود به مردم خدمت کرده و در راستای ترویج فرهنگ و سیره الهی و رضوی برنامه های فرهنگی و هنری را در کشور توسعه دهید.

۱۳۹۶/۵/۸ :تاريخ

  هنرمند نگارگر مشهدی در نمایشگاه « ارادت هنر» خوشحالم که اثر «دعای باران» در ایام فرخنده ولادت حضرت رضا(ع) رونمایی شد
به مناسبت دهه کرامت نمایشگاه آثارخوشنویسی و نگارگری « ارادت هنر» در نگارخانه رضوان آستان قدس رضوی با حضور هنرمندان و علاقه مندان به آثار هنری گشایش یافت.

۱۳۹۶/۵/۴ :تاريخ

  هنرجویان استانهای کم برخوردار؛ در کارگاه اموزشی « بورسیه هنرمندان » مکتب هنر رضوان گرد هم می آیند
توسط موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی کارگاه اموزشی « بورسیه هنرمندان» با حضور اساتید برجسته کشوری و هنرجویان استانهای کم برخوردار در محل مکتب هنر رضوان برگزار می شود.

۱۳۹۶/۵/۳ :تاريخ

  مجموعه رضوان آستان قدس رضوی در یک دهه فعالیت موفق شده ، اتفاقات خوبی را رقم بزند
به مناسبت دهه کرامت نمایشگاه آثارخوشنویسی و نگارگری « ارادت هنر» با حضور هنرمندان و علاقه مندان به آثار فرهنگی در محل نگارخانه رضوان آستان قدس رضوی افتتاح شد

۱۳۹۶/۵/۳ :تاريخ

  هنرمند نگارگر مشهدی در آیین افتتامیه نمایشگاه « ارادت هنر»؛ بزرگترین افتخار من این است که اثرم را در این ایام به پیشگاه حضرت رضا(ع) هدیه کنم
به مناسبت دهه کرامت نمایشگاه آثارخوشنویسی و نگارگری « ارادت هنر» در نگارخانه رضوان آستان قدس رضوی با حضور هنرمندان و علاقه مندان به آثار فرهنگی در محل نگارخانه رضوان آستان قدس رضوی گشایش یافت.

۱۳۹۶/۵/۳ :تاريخ

  کارگاه طراحی پوستر «نقش بهشت» با رضایت هنرمندان گرافیک کشوری به کار خود پایان داد
کارگاه کشوری تولید پوستر «نقش بهشت» که به همت موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی طی سه روز متوالی در جوار حرم رضوی برگزار شد، با رضایت هنرمندان شرکت‌کننده به کار خود پایان داد.

۱۳۹۶/۵/۱ :تاريخ

  مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی: نقوشی که در فرهنگ ما قدمت چند صد ساله دارد بایستی جایگزین نقوش اروپایی و غیرایرانی-اسلامی شود
مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، در آیین اختتامیه دومین کارگاه تولید پوستر «نقش بهشت» گفت: موسسه آفرینش‌های هنری احساس وظیفه و مسئولیت می‌کند تا در بخش آموزش تخصصی در حوزه گرافیک، نقوشی که در فرهنگ ما قدمت چند صد ساله دارد، جایگزین نقوش اروپایی و غیرایرانی-اسلامی شود.

۱۳۹۶/۵/۱ :تاريخ

<<  ÞÈáí  10111213141516171819  ÈÚÏí  >>