الهه خاتمی

 الهه خاتمی
نام پدر :  
سال تولد :  
محل تولد :  
ميزان تحصيلات :  ليسانس
شماره تماس :  
آدرس :  
آدرس ايميل :  
آدرس وبسايت :  
رشته هنري :  خوشنویسی
درجه هنري :  
شغل :  
اساتيد :  
مقام هاي كسب شده در جشنواره ها و مسابقات :
تأليفات :
سوابق اجرايي :  
سابقه همكاري با موسسه :  
مختصري از بيوگرافي هنري :
الهه خاتمی متولد سال 1338 در تهران است.
او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی زبان وادبیات انگلیسی بوده و خوشنویسی را نزد آقایان غلام حسین امیرخانی و امیراحمد فلسفی (همسر) آموخته است.
خاتمی به عنوان اولین خانم استاد درخط نستعلیق، دارای مدرک استادی از انجمن خوشنویسان ایران بوده وعناوینی از قبیل عضویت و دبیری انجمن خوشنویسان ایران شعبه شمیرانات، عضویت درتشخیص امتحانات انجمن خوشنویسان شعبه شمیرانات و داوری جشنواره های مختلف را درکارنامه هنری خود دارد.
وی عناوین مختلفی درمسابقات گوناگون بدست آورده و تا کنون علاوه بر برگزاری بیش از 10 نمایشگاه انفرادی در داخل و خارج از کشور، درچندین نمایشگاه گروهی داخلی و بین المللی از جمله آمریکا، کانادا،دبی، کویت، پاکستان و... شرکت کرده است.
 هم چنین تعدادی از آثار وی در موزه هنر های معاصر  تهران، موزه هنرهای اسلامی شارجه، موزه هنرهای اسلامی کویت، موزه شخصی دکتر المر در دبی، موزه ملی قرآن تهران نگهداری می شود.
از آثار به چاپ رسیده  این هنرمند می توان به گنج  نور، آلبوم، هزار فراز شاهنامه فردوسی، آلبوم حضرت، کتاب رنگها و نقش ها، کتاب این شرح بی نهایت و... و چاپ آثار در مجلات و روزنامه ها و نشریات مختلف اشاره کرد.
الهه خاتمی سابقه همکاری با موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در زمینه برگزاری نمایشگاه انفرادی در نگارخانه رضوان، همراه با سخنرانی هنری و چاپ کتابی با عنوان " این شرح بی نهایت" توسط این موسسه را دارد.